<3

Jag satt  hemma här i soffan och gjorde ingenting och så hamnade jag på en speciell blogg som handlar om en familj där deras minsta dotter har cancer.
Jag läste inlägg för inlägg och känner hur bara tårarna rinner mer och mer.
Jag kan sitta och klaga på att jag har för många läxor eller för många prov eller kanske inte har den tröjan som jag så gärna vill ha, och så händer sånna saker som detta runt om, jag skäms nästan.
Det är så himla hemsk och tragiskt. Jag skickar verkligen en varm tanke till familjen och hoppas att dom får det bra även fast alla omständigheter
Jag snor verkligen den familjens ordspråk: Lev livet som om varje dag vore den sista!  ♥

För er som vill läsa bloggen, går in HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0