livet leker

Jaja jag bloggar när jag känner för det och så får det bli som det blir :D
Helgen spänderade jag hos pappa, sjukt mysigt vi grejade med massa och snackade massa ♥. Sen åkte vi till farmor och där fick jag träffa min kusin från England också toppen! :)

Början av veckan har varit toppen och det har också vädret. Tisdags var jag ledig och då var det massa sol och massa plugg. Vi har sjukt mkt i skolan nu men jag är på toppen humör ändå! :DD
Idag har jag varit på torp/uddevalla med Evelina och Nata ! :)

Imorgon har jag först sovmorgon sen skall vi bada/sola med klassen och sen slutar jag tidigt och på fredag har vi lekdag med skolan trevligt ! :)
Helgen blir det mys med familjen en dag och sen skall jag på grillning hos Johanna greeeeat ! :D
Hoppas alla där ute har det lika bra som jag vilket jag tvivlar på *skooooja* hihih

Vill bara säga till er att jag saknar min underbara syster Sara, hon är bäst bäst bäst och jag hoppas vi ses snart. Eller ahh klart vi ses snart men en vecka känns ju som huuuuundra år juuuh! :(

Puss på er, så hörs vi när jag känner för att blogga igen ! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0